lördag 13 november 2010

Skårekyrkan

Denna helg så är det jubileumshelg i Skårekyrkan för min hemförsamling fyller 150 år. Det känns faktiskt riktigt stort och jag önskar att jag hade kunnat vara där och firat det med alla. Jag är ju faktiskt en del i den väldigt speciella gemenskap som finns där, det är något att vara tacksam för. Skårekyrkan har betytt så mycket för mig och jag har så många underbara minnen därifrån! Idag går mina tankar dit och jag hoppas att de får en bra helg med många fina tillbakablickar genom åren samt inspiration och glädje inför framtiden. Vi står ju bland annat inför utmaningen med ombyggnad av kyrkan med mera, vilket känns väldigt roligt!

Skårekyrkans församling är fantastisk, så är det bara! :)

4 kommentarer:

  1. Det blev en jättebra kväll! Synd att du inte var med i egen hög person, men du fanns i våra tankar!

    Hoppas du är på bättringsvägen och att du avklarade all sjuka på en gång, så vi slipper vara oroliga för sånt mer.
    Massa kramar!

    SvaraRadera
  2. Hej, hej!
    Du var saknad må du tro! Men alla som köper vår jubileumsbok får ta del av vart du befinner dig och vad du håller på med just nu! :)
    Jag har förresten fått en ny "sopraniskompis" i din mamma, men man kan ha flera... Tro inte att jag glömt dig!
    Kram.

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Fy vad dumt att du blev så sjuk att du fick vara på sjukhus. Men det var ju tur att det gick bra! Jag tänker mycket på dig Nesse inte minst i helgen då jag saknade dig rejält på festen. Men så är det! KRAM

    SvaraRadera
  4. Tack ni fina! Vad härligt att allting blev så lyckat, det gör mig glad även om jag inte var på plats :) Det var skönt att jag blev frisk så fort efter sjukhusbesöket och nu har jag inte tänkt att bli sjuk mer så ni behöver inte vara oroliga ;)

    Linn: Boken verkade jättefin, det lilla jag såg via skype så jag hoppas att många köper den. Mamma berättade om att hon blev din sopraniskompis och okej då hon kan få vara det nu när jag är borta men sen ska jag allt vara med igen :P

    Saknar er jättemycket! Stor kram!

    SvaraRadera