lördag 22 januari 2011

Stämpel -check!

Hej!

Äntligen har vi våran stämpel i passet efter mycket om och men. Visumgrejer verkar inte riktigt vara vår grej, helt klart. Alltid händer det något så det krävs ett längre inlägg för att berätta om allt detta men jag tänkte bara uppdatera läget lite kort. I alla fall så har det har blivit sjukt mycket resande de senaste dagarna, vi är trötta, jag är förkyld men vi mår okej!

Nu sitter vi på ett guesthouse i Chiang Mai och ska snart ut och äta. Imorn ska vi förhoppningsvis träffa Louise kusin och Free som vi hade som thailärare i Stockholm. Sen på måndag blir det lite matinköp och ett möte innan vi åker tillbaka till Mae Sariang.

Vi hörs när jag är hemma igen, Ha det fint tills dess!

2 kommentarer:

  1. Skönt att höra att ni befinner er i civilisationen igen! Jag tycker ni fixar era visumresor väldigt bra. Trots motgångar så ger ni inte upp. Ni är nog som sagt ett riktigt dreamteam:)

    Hoppas middagen smakade bra och att ni får vila era reströtta kroppar i sköna sängar i natt.

    Massor av kramar från mig!

    /Mamma

    SvaraRadera
  2. Tack! Vi har verkligen kämpat på de här dagarna och nu är det skönt att veta att man inte ska resa någonstans på ett tag :)

    Ja!! Jag är så glad att vi har varandra!

    Middagen var najs, sen somnade vi gott och sov länge i en rätt skön säng med fleecefilt (ogilla på ett guesthouse dock;)

    Vi hörs snart igen! Kram till dig och hela familjen <3

    SvaraRadera