måndag 31 januari 2011

21 dagar kvar

Jag kan tänka mig att några av er läsare redan vet om det men jag kom på att jag inte har gått ut officiellt med "nyheten". Det är nämligen så att jag väntar besök och det är inte vilka som helst! Den 21 februari (om exakt 3 veckor) så kommer mamma, Jennie och mormor hit till Thailand.

Det känns lite overkligt och jag kan inte fatta det men det ska bli så roligt att delar av min älskade och oerhört saknade familj kommer för att hälsa på mig! Jag har varit borta så himla länge nu och ser verkligen fram emot att få se och krama om dem. Behöver jag säga att jag längtar?! :)


Jag saknar er (och många andra) väldigt mycket!

5 kommentarer:

  1. Vi som är hemma och räknar ner får väl försöka att vänta tills du kommer hem i maj och skickar med kramar till dig med våra globetrotters. Jag säger väl att vi längtar och är lite avis på tjejerna. Pappa

    SvaraRadera
  2. Ååååå... Längtar så efter dig och det ska bli så kul att på riktigt få ta del av vad du haft för dig där borta!!! <3<3<3

    SvaraRadera
  3. Åh vill ju träffa er med :( men när mamma, Jennie och mormor kommer hem och berättar/visar allt de upplevt från Thailand är det bara 2 månader kvar! Om vi har klarat 6 månader så fixar vi nog det med :) Sen får vi åka och hälsa på igen! Längtar massor efter er, KRAM!

    JAAA!! Jag ska visa dig allt fint och det ska bli så roligt att ni får träffa massa personer! Ha det toppen tills dess (20 dagar kvar)!! Kärlek och många kramar :)

    SvaraRadera
  4. Oj vad roligt med så fint besök! Kram Ingrid

    SvaraRadera
  5. Heej! Ja det ska bli så roligt! Längtar jättemycket! :)

    Jag hörde att ni hämtat flöjten nu också, kul! Hoppas att malin kan spela något fint för er snart! ;) Hälsa hela familjen, KRAM!

    SvaraRadera