söndag 6 februari 2011

Äntligen en ny film!

Hej!

Eftersom det krånglat så med uppladdningen av filmen som jag tänkte visa här på bloggen så har jag nu istället lagt upp den på facebook. Det var inte det jag ville men tyvärr, ibland är inte tekniken med en. I alla fall så är det en väldans mix av allt möjligt från elevhemmet så nu kan ni se lite mer om hur jag har det!

Här är länken:

http://www.facebook.com/video/video.php?v=10150097377138812&saved#!/video/video.php?v=10150097377138812

Ha det fint! Kram Johanna

2 kommentarer:

  1. Det här är ju nästan ett skäl att gå med i facebook, för nu blir man riktigt nyfiken! :)
    Jag hoppas allt är bra med dig och sitter här hemma och är med i nedräkningen tills du får besök! Kram!

    SvaraRadera
  2. Åh, ja vet det är så dumt att det inte gick att ladda upp den här på bloggen! Du får se till att någon facebookare visar den för dig!

    Här är det fint, det känns att man väntar på något bra liksom! Det ska bli så kul och jag längtar som bara den, skönt att du är med mig!

    Hoppas allt är bra med dig med! Stor kram!

    SvaraRadera