måndag 14 februari 2011

Happy valentine's day!

Hej och glad alla hjärtansdag på er!

Här har vi haft kärleksmys på våra engelskalektioner med först lite lekar tillsammans med våra yngsta grupper och sen gjorde jag "alla hjärtansdag-kort" med mina tjejor. Det är en riktig pysselgrupp så de gick verkligen igång på uppgiften och gjorde superfina kort! De är så söta och ritade kort till flera killar men de är också rätt blyga så jag är inte säker på om alla kort kom fram till den tänkta mottagaren. Men det är väl tanken som räknas och så var det roligt för mig att få reda på fler som gillar varandra! ;)

Hur som helst så var stämningen på topp och alla var väldigt glada, man fick höra många "I love you" ikväll om man säger så, underbara elever!


Nichannan, Manida och Phisamai pysslar för fullt :)

Glada killar: Joomphon och Sittichai  :D

(Jag vet att jag lovade att lägga upp bilder och skriva om helgen i byn men det krävs lite mer tid och nu ska jag sova. Det får komma lite senare helt enkelt!)

Nedräkning tills jag träffar mamma, Jennie och mormor: 7 dagar!
Jag längtar jättemycket tills de kommer hit men det känns fortfarande väldigt overkligt :)

Allt gott och massa Kärlek.

7 kommentarer:

  1. Här ska vi också fira alla hjärtans dag - traditionsenligt med hjärtan i både gelé och choklad till kvällsfikat. Vi tänker på dig vid fikat för då sover du nog gott hemma hos dig.

    Hjärtliga hälsningar från
    Familjen

    SvaraRadera
  2. Happy Valentine till dig Johanna! Kram Ingrid

    SvaraRadera
  3. Åh gott! Ta med till Thailand vettja ;) Saknar er allihop! Kram:)

    Desamma! Hoppas du fick en fin alla hjärtansdag! Kram Johanna

    SvaraRadera
  4. Fem dagar kvar!!! :) Fast vi träffar Jennie redan om två dagar. Det är olika det där.
    Kram från oss. <3

    SvaraRadera
  5. JA! Känns nästan som en evighet nu, jag längtar så! Och så saknar jag er! Hälsa till lillasyster från mig, Kramisar!

    SvaraRadera
  6. jag vill också följa med! :'(
    /Emma<3

    SvaraRadera
  7. åh lilla! jag vill också att du ska komma såklart så att jag får krama om dig! :'( Saknar dig massor, vi hörs på skype snart!

    SvaraRadera