torsdag 23 september 2010

Vilken härlig dag!

Tjena!

Här i Thailand har det inte hänt så mycket nytt. Vi badar och fortsätter plugga thai! Mår allmänt bra helt enkelt.
Bjuder på lite bilder från de senaste dagarna:

Jag och Michiru (japansk volontär)
Skoj i poolen :)

Michiru och Louise på vår favoritrestaurang "garaget"

Tigern gillar att va i vår säng


Elin, Oskar, Louise, jag och Michiru på thai-lektion


Ni får ursäkta ordningen på bilderna i inlägget. Jag är ingen van bloggare och att få fotona/text där man vill ha det är svårare än man tror... :)

Ha det bra!

2 kommentarer:

  1. Ni verkar ha det riktigt härligt! Följer er noga och längtar tillbaka... Hälsa kruu Fon från mig! Kram, Hanna

    SvaraRadera
  2. Hej Hanna! Vi har det jättebra! Du får komma och hälsa på:) Kul att du följer oss på bloggen! Jag hälsade till Kruu Fon idag och hon blev jätteglad; "åhhhh hannaa".. Hoppas studierna går bra och att du trivs! Kram Johanna

    SvaraRadera