fredag 24 december 2010

En riktigt God Jul önskar jag er...

...med lite bilder från dagen. Här kommer ett julkort från Thailand!

Louise och jag fick en fin julklapp - karenklänningar!


Alla elever sjunger sista sången "Go tell it on the mountain"


Världens sötaste får :)

Efter julshowen blev det massa fotande, här är
jag med Phiichai, Boonchai och Wadsana

Två nöjda killar - Gawin och Katee

Den gulligaste ungen jag vet :)

Julmys

Louise och jag med elever

Kort sammanfattning: vi hade en toppenkväll och är supernöjda med vårt julspel! Jag är så himla stolt över alla våra duktiga elever. Det får bli att berätta mer en annan gång för imorn bär det iväg på nya äventyr till en karenby...

Hoppas du haft en God Jul med massa mys! Kramar Johanna

7 kommentarer:

  1. Vilka fina tjejer ni är och vilka vackra klänningar ni har fått! Det är så roligt att höra att ni känner er nöjda med julspelet och alla "era barn". Det låter som en toppenjulafton! God Jul till er båda, och till hela familjen Frilund förstås!

    Hälsningar
    Din familj

    SvaraRadera
  2. Vill bara berätta att jag var på Stodene igår, men där var du inte hemma. Då åkte jag till Fredrikssons, men där var du heller inte. Där sa de att jag skulle åka till andra sidan jorden, men renarna tyckte det verkade jobbigt långt bort. God Jul ändå!
    /Tomten.

    SvaraRadera
  3. God Jul på er också! Grattis till ett fint och lyckat julspel, det har ni säkert lärt er alla mycket på -och framför allt, haft mycket roligt!! Efter två nätters comact living med tolvmannafamilj och en (!) toa, ser jag fram emot min egna säng -och till nästa compact living -det är en höjdare! Själv fick jag egen kupé i år, i hallen, strax under brevinkastet! Kram från Ulla

    SvaraRadera
  4. Hej familj! Ni ar fina och jag saknar er massor. Vi ar valdigt glada over klanningarna och hade dem hela julhelgen som forovrigt var riktigt lyckad trots att den inte var som en svensk mysjul med er. Ikvall aker vi till phuket sa jag hoppas vi kan horas dar! Kram till er :)

    Haha jag har hort att tomten var pa villovagar i ar. Om man tranar upp renarna sa att de blir lite snabbare kanske de hade hunnit med Thailand ocksa?! Annars far vi ses nasta jul :) Ha det bra!

    Tack Ulla, ja det var riktigt roligt bade for oss och eleverna! Alla nojda over en God Jul-fest. Hoppas ni hade det riktigt bra och som sagt finns det hjarterum finns det stjarterum. Jag tror ni klarade er bra! Stor julkram :)

    SvaraRadera
  5. Hej på er! Vad kul att ert julspel blev så bra! Lyckliga elevhemsbarn som fick Johanna och Louise som lärare. Hoppas att ni får några fina och avkopplande dagar vid havet. Gott Nytt År och kram från Ingrid

    SvaraRadera
  6. Hej! Ja, det var jätteroligt! Alla var på topphumör den dagen och idag visade vi bilder (från julspelet) för eleverna när vi kom tillbaka från Mae Sariang och det tyckte det var jättekul. Vi hade för övrigt en jättebra vecka vid havet men nu är det skönt att vara tillbaka..

    Stort Tack för det fina julkortet och paketet jag fick från er! Det värmde och jag blev så glad :) Fortsätt njut av jullovet och jag önskar er ett Gott nytt 2011! Många kramar från mig :)

    SvaraRadera
  7. oj.. ibland skriver man för fort.. "från Phuket" ska det stå såklart (inte mae sariang) ;)

    SvaraRadera